ENSTİTÜ KALİTE POLİTİKASI
- Enstitümüzde TS EN ISO/IEC 17025:2017 Deney ve Kalibrasyon Laboratuvarlarının Yeterliliği İçin Genel Koşullar Standardında belirtilen tüm şartlara uygun hizmet verilmesi,
- Hizmette tarafsızlık, bağımsızlık, dürüstlük, eşitlik ve gizlilik ilkelerine uyulması,
- İyi bir mesleki ve teknik uygulama ile müşteriye verilen analiz/muayene/kontrol hizmetinin kalitesinin arttırılması,
- Uluslararası/ulusal standart metotlar veya geçerliliği ispatlanmış metotlar kullanarak, hızlı, hatasız ve güvenilir sonuç verilmesinin sağlanması,
- Hizmette kalitenin gelişen teknoloji doğrultusunda arttırılması ve kalitede sürekliliğin sağlanması,
- Bu amaçla sürekli eğitim ve geliştirme çalışmalarının yapılması, bilimsel ve teknolojik gelişmelerin izlenmesi, değerlendirilmesi ve uygulanması,
- Risk ve fırsatların belirlenmesi, değerlendirilmesi ve gerekli aksiyonların alınması,
- Sürekli iyileştirmek ve kaliteyi yükseltmek üzere; müşterilerle işbirliği yapılarak müşteri memnuniyetinin en üst düzeye çıkarılmasının sağlanması ve devamlılığı,
- Çevrenin korunması, kaynakların en uygun şekilde değerlendirilmesi ve korunması,
- Kalite Yönetim Sistemimizin bütün personel tarafından anlaşılmasının sağlanması, uygulanması ve sürekli iyileştirici çabaların gösterilmesi,
- Enstitü çalışma alanlarında öncülük ve liderlik, ulusal ve uluslararası alanlarda işbirliği yapılmasıdır.